На підставі Закону про захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 - перелік товарів) вся парфюмерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не можуть бути повернуті в магазин будь-то онлайн або оффлайн.
Для косметики це абсолютно виправдано. По-перше, косметичні засоби мають певні умови і правила зберігання, а особливо професійна косметика, оскільки така косметика має в своєму складі активні природні компоненти. І таке правило, що косметика не може бути повернута, в першу чергу, захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, не міг би гарантувати новому покупцеві якість зберігання, тому що продавець не знає, в яких умовах попередній покупець містив цю косметику. По-друге, такий закон захищає споживача від різного роду шахрайства з дорогими косметичними засобами.
В разі відмови від товару належної якості, яка мала місце при отриманні товару у відділенні Нової пошти або у присутності кур'єра, Покупець має право повернути товар Продавцю. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, за вирахуванням транспортних витрат.
Продавець вживає всіх заходів для забезпечення максимально надійного пакування замовлення. При отриманні замовлення, Покупець оглядає отримані товари на предмет пошкоджень. Якщо в процесі транспортування пакунок було пошкоджено перевізником, Покупець не приймає доставку по причині пошкодження та невідкладно повідомляє про це Продавця. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, і не оплачує транспортні витрати. Претензії у зв’язку з пошкодженням товару після його одержання не приймаються.